• Welcome to Kart Racing Pro Official Forum. Please login or sign up.
 
March 29, 2024, 03:27:09 PM

News:

Kart Racing Pro release13e available! :)


Problem direction

Started by Tmax94, July 29, 2012, 10:28:51 PM

Previous topic - Next topic

Tmax94

Hello,
I play with a pad 360, and turns the rear becomes elevated.

(Sorry for my english I'm french)

Tmax94


LIAM-36-AUS

voulez-vous dire la roue arrière 1 quand ur un tournant?  ??? parce ce qui arrive à tout le monde. désolé im utilisant Google Translate de le dire.    :P

James Beer

how do you connect a 360 pad to the game
 

Tmax94

Quote from: LIAM-36-AUS on August 01, 2012, 05:13:36 AM
voulez-vous dire la roue arrière 1 quand ur un tournant?  ??? parce ce qui arrive à tout le monde. désolé im utilisant Google Translate de le dire.    :P

Yes

James Beer

Tmax how do you connect the 360 controller to the game help please
 

LIAM-36-AUS

Quote from: Tmax94 on August 02, 2012, 03:57:16 PM
Quote from: LIAM-36-AUS on August 01, 2012, 05:13:36 AM
voulez-vous dire la roue arrière 1 quand ur un tournant?  ??? parce ce qui arrive à tout le monde. désolé im utilisant Google Translate de le dire.    :P

Yes
alors ce n'est pas un problème,, il est censé le faire do that  and intrepid junior max u will need google translate to try to talk to him(its easier to understand)           
http//:translate.google.co.uk

James Beer

bonjour Tmax, l'arrière du kart est destiné à lever lors des virages, c'est probablement la façon dont vous avez des barres de torsion mis en place. de toute façon je voulais demander comment vous vous connectez votre Xbox 360 contrôleur pour le karting pro parce que j'ai une xbox, mais je ne suis pas sûr comment le connecter. je suis en utilisant google traducteur pour ce faire désolée si ce n'est pas exact.

tout le meilleur Tmax.

Intrepid Junior Max.

 

prostix

hi
intrepid
do you have wirless joystick or no?

James Beer

do you mean wireless controller because i have one of those
 


James Beer

do you need a adapter to connect it to the pc
 

Tmax94


James Beer

where can you get one how much does it cost and how do you connect it to the game
 

RevTurk

The wired xbox controller is compatible with windows (both Microsoft) The wireless one requires a USB dongle which you can buy on amazon.