• Welcome to Kart Racing Pro Official Forum. Please login or sign up.
 
April 27, 2024, 03:33:02 AM

News:

Please read the FORUM RULES


KRP NK 2012(Dutch)

Started by dbr659, January 11, 2012, 08:56:48 AM

Previous topic - Next topic

raceklasse:

KC1
2 (12.5%)
KC3
6 (37.5%)
KS1
2 (12.5%)
FT250
6 (37.5%)

Total Members Voted: 16

robby


laraarsa

dbr659 heb jij een server?

dbr659

nee heb geen server, moet dat dan??

laraarsa

Dat hoeft niet per se, maar zou wel handig zijn.

VDP Racing

January 19, 2012, 12:46:33 AM #19 Last Edit: January 19, 2012, 12:48:48 AM by VDP Racing
Ik doe mee! wedstrijden op zondag?
Game voelt wel erg goed aan zeg! had zelfs de neiging om voorover te gaan zitten op het rechte stuk!

laraarsa

Gaan we nog iets doen? Ik heb er eigenlijk wel zin in!

The Iceman Marco

Ik denk dat we moeten wachten tot beta 6. Tot die tijd kunnen we altijd wat doen, maar hoe dat gaat is af te wachten. Misschien kan het dan wel op banen waar geen rubber enz. is. We kunnen kijken wat nu mogelijk is. Maar voor het kampioenschap is het denk ik beter als we wachten tot beta 6.

En trouwens, hoor je je niet bezig te houden in Veldhoven nu? ;D

laraarsa

Quote from: The Iceman Marco on February 18, 2012, 10:15:38 AM
Ik denk dat we moeten wachten tot beta 6. Tot die tijd kunnen we altijd wat doen, maar hoe dat gaat is af te wachten. Misschien kan het dan wel op banen waar geen rubber enz. is. We kunnen kijken wat nu mogelijk is. Maar voor het kampioenschap is het denk ik beter als we wachten tot beta 6.

En trouwens, hoor je je niet bezig te houden in Veldhoven nu? ;D
Als ik wist hoe ik hem in 3ds max moest krijgen zou ik niks anders meer doen ;)

The Iceman Marco

Ik bedoelde eigenlijk trainen voor de wintercup van morgen. :)

Maar jij gaat Veldhoven voor krp omzetten dus. Ik ben trouwens een tijdje terug met Berghem begonnen. Hij is nog lang niet af, maar ik ben er mee bezig. Dus die verwacht ik over een tijdje wel af te hebben. :)

laraarsa

AAAAH!! Ze weten het! ;D
Cool! Ga je hem zelf converten? Ik ga morgen wel naar de wintercup.

The Iceman Marco

Ok, Berghem is niet gemaakt, ik ben met niks begonnen. Maar zie de pm die ik je gestuurd heb.

Ik ben er morgen trouwens ook, alleen dan zonder kart.  ;D

laraarsa

February 18, 2012, 11:17:15 AM #26 Last Edit: February 21, 2012, 03:31:49 PM by laraarsa
Wat aardig dat je me komt aanmoedigen!  ;D Ik bedoelde eigenlijk of het converten ging lukken